Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tu się witamy
Rafał - administrator forum. Z zawodu nauczyciel matematyki fizyki i informatyki, lat 30.

Posiadam 5 zbiorników: 450l (welony), 300l (krewetki, drobne ryby), 112l (welon, zbrojniki), 64l (krewetkarium) i 20l (bojowniki short tail metal i half moon).
Odpowiedz
Witam. :-)
Mam na imię Radek. Lat 33
Z wykształcenia technik budownictwa, oraz dyplom licencjata administracji publicznej.
Pracuję jako Komendant Rejonu w firmie zajmującej się ochroną mienia oraz sprzątaniem.

Posiadam dwa zbiorniki : 200l orz 18l
Ten ostatni zamierzam przeznaczyć na krewetki -White Perl lub Crystal Red
Allegro - rademenes1976
Odpowiedz
Witam wszystkich!!

Mam na imię : Radek i mam 25 lat
Mieszkam w Gorzowie
Pracuje w gazowni w Barlinku jako monter sieci i instalacji

Posiadam 2 zbiorniczki: 200l i 60l
Odpowiedz
Witam WszystkichSmile
Nazywam się Paweł, mam 25 wiosenek i akwarystyką zajmuję się od 20 lat Smile, mieszkam w Szczecinie.
Aktualnie moje zalane zbiorniki:

500 litrów - Dyskowce
500 litrów - Roślinny
375 litrów - Malawi
130 litrów - Krewetkarium
112 litrów - Mcharium z Bojownikiem
112 litrów - Brzankarium

Z zawodu jestem wykonywanego Administratorem Sieci Komputerówych zwanym inaczej SysAdminem Smile
Odpowiedz
Witanko mam na imie Sebastian lat 35 na forum zawitałem z racji Rafała i jego pobytu na innym forum z okolic Szczecina
Mieszkam w Norwegi
Odpowiedz
Cześć,

Mam na imię Paweł, lat 29, mieszkam w prawobrzeżnej części Szczecina. Z wykształcenia Technik Inżynierii Środowiska / Socjolog Smile Zawodowo - pracownik spółki ZCH Police. Akwarystyka od ... ze 20 lat będzie z przerwami. Na dzień dzisiejszy skromnie - 103L - roślinne.
Odpowiedz
Witam. Mam na imię Marcin, lat 23. Mieszkam w Gorzowie. Z wykszttałcenia lic. informatyki. Akwarystyka zajmuje się od 3-4lat.
Odpowiedz
Cześć Wszystkim Wink