Witaj!
LogowanieRejestracja

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
nowa solniczka 120-50-50
30.09.2015, 20:15
Post: #33
RE: nowa solniczka 120-50-50
Dzięki Alex najwyżej resztę piasku dam do sumpa .Zawstydzony
Znajdź wszystkie posty użytkownika Chcę podziękować
Odpowiedz cytując ten post
Reklama (jeśli nie chcesz jej oglądać, zarejestruj się na forum!)
30.09.2015, 21:14
Post: #34
RE: nowa solniczka 120-50-50
Ilosc wody zassanej do sumpa mozna latwo ustawic. Woda leci do sumpa tak dlugo az wylot wody nie zassa powietrza wiec tu akurat moze sobie wyregulowac ile ma jej splynac czy tam zleciec do podmiany.
Piachu 1-1,5 maks pozniej zaczynaja sie problemy duzo syfu sie zbiera. Mialem na poprzednim biorniku bylo okolo 3-5 cm i pieknie tam sie dzialo.... Nigdy wiecej obecnie mam okolo 1 cm na calej powierzchni. Weszly dwa worki 9 kg i starczy wiecej nie trzeba.
Znajdź wszystkie posty użytkownika Chcę podziękować
Odpowiedz cytując ten post
30.09.2015, 21:27
Post: #35
RE: nowa solniczka 120-50-50
To zaszalałem z tym dokupionym wiaderkiem.
Znajdź wszystkie posty użytkownika Chcę podziękować
Odpowiedz cytując ten post
30.09.2015, 21:33 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 30.09.2015 21:33 przez Morseton.)
Post: #36
RE: nowa solniczka 120-50-50
Zawsze mozesz odpalic na tym.piachu dsb w sumpie ale to na wlasne ryzyko. Bo nigdy nie wiadomo co w tym uzywanym piachu siedzi...a jak go przeplukasz to juz zywy nie bedzie...
No i cyrkulacja musi byc a jak go prztrzymujesz?? Nie smierdzi Ci z niego jeszcze?? Ile byl w zbiorniku z ktorego go kupowales?? Jakies plagi tam byly itd. Milion pytan do bo od tego zalezy czy warto go uzyc czy tez nie..
Znajdź wszystkie posty użytkownika Chcę podziękować
Odpowiedz cytując ten post
30.09.2015, 21:36
Post: #37
RE: nowa solniczka 120-50-50
Ja od początku miałem ok 3 cm podłoża na przodzie, na tyle 2 cm. Podłoże jest czysściutkie, absolutnie nic złego nic się tam nie dzieje. Tylko ja nie mam tego najdrobniejszego pyłu a trochę grubszy piasek z pokruszonymi muszelkami, więc lepsza cyrkulacja wody w nim jest. Teraz dosypałem na przodzie do 5 cm, żeby wpuścić Gorgasia preclara.

http://akwarium.gorzow.pl
http://korepetycje.gorzow.pl
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Chcę podziękować
Odpowiedz cytując ten post
30.09.2015, 21:37
Post: #38
RE: nowa solniczka 120-50-50
Morseton ten w worku to natures ocean żywy piasek bio-activ a to co odkupiłem
to raczej jest płukany gościu co od niego kupowałem twierdzi że go przesiewał żeby był czysty i drobny do swojego akwarium .
Znajdź wszystkie posty użytkownika Chcę podziękować
Odpowiedz cytując ten post
30.09.2015, 21:40
Post: #39
RE: nowa solniczka 120-50-50
Rafal napisał(a):Tylko ja nie mam tego najdrobniejszego pyłu a trochę grubszy piasek z pokruszonymi muszelkami, więc lepsza cyrkulacja wody w nim jest

Też mam taki i du..sza. Pewnie lepsza cyrkulacja jest, ale do pewnego momentu Oczko Na pewno w przyszłości już nie zasypię więcej jak warstewkę, aby zakryć szkło ....

396l morska przygoda
Znajdź wszystkie posty użytkownika Chcę podziękować
Odpowiedz cytując ten post
30.09.2015, 21:41
Post: #40
RE: nowa solniczka 120-50-50
Rafał zrobiłem akwarium z słupem w lewym tylnym rogu bo akwarium ma być z dwóch dłuższych boków i prawej strony do oglądania .
Znajdź wszystkie posty użytkownika Chcę podziękować
Odpowiedz cytując ten post
30.09.2015, 21:42
Post: #41
RE: nowa solniczka 120-50-50
To taj jak u Alex.

http://akwarium.gorzow.pl
http://korepetycje.gorzow.pl
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Chcę podziękować
Odpowiedz cytując ten post
Reklama (jeśli nie chcesz jej oglądać, zarejestruj się na forum!)
30.09.2015, 21:43
Post: #42
RE: nowa solniczka 120-50-50
Cała frajda w akwarystyce nie jest tylko w oglądaniu zbiorniczka ale w jego pielęgnacji .Szczęśliwy
Znajdź wszystkie posty użytkownika Chcę podziękować
Odpowiedz cytując ten post
30.09.2015, 21:51 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 30.09.2015 21:51 przez Morseton.)
Post: #43
RE: nowa solniczka 120-50-50
Jak plukany to napewno nie jest zywy. Mozesz zaryzykowac odpalic na nim dsb w sumpie. Czyli 10 cm warstwa piachu plus rurki ale jest trochu zabawy przy tym. Zeby to wszystko ustawic do konca nie jestem w stanie Ci powiedziec jak to podlaczyc bo ja odpalilem poprostu refugium zamiast dsb i rowniez na brak zycia nie narzekam masa mysisu rurowek wieloszczetow i innego robactwa. Wiec szczerze ten piach dodatkowy bym sobie chyba podarowal poprostu bym nie ryzykowal. Bo bog wie co tam umarlo zdechlo czy za syf zostal. No chyba ze przesiejesz go dokladnie ze dwa razy wsadisz do ro na tydzien z cyrkulacja wymieniajac wode raz albo dwa dziennie potem na tydz do solonaki z cyrkulacja i moze wtedy wsadzic do zbiornika. Ale jak masz paczkowany to po co kombinowac...

Rafal ja mialem z piaskiem to co Alex pisze w kostce robil sie syf straszny wbgrubszych warstwach mimo ze babka kopala intensywnie. Teraz jest naprawde piasku jest minimum a babki i tak porozsypywaly go po swojemu no bo jame na ikre musza miec po raz 3 ci i naprawde jestem zadowolony zero syfu.
Znajdź wszystkie posty użytkownika Chcę podziękować
Odpowiedz cytując ten post
30.09.2015, 22:02
Post: #44
RE: nowa solniczka 120-50-50
A jaka sól jest obecnie najlepsza jaką używacie.
Znajdź wszystkie posty użytkownika Chcę podziękować
Odpowiedz cytując ten post
30.09.2015, 22:06
Post: #45
RE: nowa solniczka 120-50-50
Zalezy wszystko co bedziesz mial w zbiorniku.
U mnie af reef slat. I oprocz nieszczesnego kh wszystko gra . Kh podbijam bailingiem. Obecnie ustabilizowane 8,9. Ale chce trzymac maks 8,5.
Za chwile reszta sie wypowie Uśmiech
Znajdź wszystkie posty użytkownika Chcę podziękować
Odpowiedz cytując ten post
30.09.2015, 22:08
Post: #46
RE: nowa solniczka 120-50-50
(30.09.2015 22:02)kris1971 napisał(a):  A jaka sól jest obecnie najlepsza jaką używacie.
Ja miałem AquaForesta a teraz Blue Treasure zdecydowanie na plus ta druga.
Znajdź wszystkie posty użytkownika Chcę podziękować
Odpowiedz cytując ten post
01.10.2015, 13:14
Post: #47
RE: nowa solniczka 120-50-50
W Poznaniu powiedzieli że najlepsza sól to Kordon Coral Sea Complete z AmQuelem
Znajdź wszystkie posty użytkownika Chcę podziękować
Odpowiedz cytując ten post
01.10.2015, 13:22
Post: #48
RE: nowa solniczka 120-50-50
No w katowicach powiedza Ci ze Af w bydgoszczy ze Bt a w wawie ze IO.
Regula jest jedna to co sprzedaje sklep bedzie tez reklamowal i wychwalal pod niebiosa.
Bo gdybam ze w sklepie pytales ??
Musisz patrzec na parametry soli no i kolejny raz zapytam co chcesz trzymac... Jak miekasy lpsy to nie musi byc mega kh w kosmos ale jak juz chcesz patyki to patrz na sol gdzie jest wysokie lh i wmiare dobre wartosci ca i mg..
Znajdź wszystkie posty użytkownika Chcę podziękować
Odpowiedz cytując ten post

Odpowiedz 


Skocz do:



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2018 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2018 MyBB Group.
Elementy graficzne wykonane przez Polski Support MyBB.
Kodowanie i obsługa techniczna: TIserwis.pl.